Школа повинна навчати так, щоб дитина змогла з легкістю скласти НМТ!

 Математична задача іноді така ж цікава,

як кросворд, і напружена розумова робота

може бути настільки ж бажаною вправою, як

стрімкий теніс

Дьордь Пойа


Школа повинна навчати так, щоб дитина змогла з легкістю скласти

НМТ!

       Учителю необхідно працювати над тим, щоб за кожним словом і терміном

стояв конкретний образ, щоб учні включали нові слова, геометричні та

математичні терміни у свій активний словник.

    До багатьох факторів, що впливають на процес запам’ятовування учнями

навчального матеріалу, відноситься і спосіб його сприйняття. Учні краще

запам’ятовують той матеріал, подання якого відбувається за допомогою

використання різних допоміжних засобів і методів (картинок, схем, ребусів,

кросвордів і т. д.)

    Одним із методів, що сприяють активізації запам’ятовування математичних

термінів, є застосування кросвордів на уроках математики.

    Людина краще запам’ятовує те, що відповідає її інтересам, мотивам,

запитам. Застосування кросвордів підвищує інтерес до навчальної діяльності, сам

процес розгадування кросвордів стає цікавим для учнів. Запам’ятовування

математичних термінів відбувається немов би саме по собі, довільно, в результаті

вольової і розумової діяльності школярів під час розв’язування кросвордів.

    Кросворди навчають без дидактичності, вони, при всій традиційності

свого змісту, оригінальні і направлені на досягнення важливої мети –

пробудження в учнів самостійного і нестандартного мислення та любові до

математики.

    З методичної точки зору особливо доцільне складання тематичних

кросвордів. Це вимагає грунтовних знань з вибраної теми, уміння чітко

формулювати визначення понять. Тематичні кросворди можна використати як

для фронтальної, так і для індивідуальної роботи з учнями.

Практика показала й установила освітній рекорд: 8 учнів у 2022р. склали

математику на 200б.!


Фото учнів 301 групи під час розв’язування кросвордів за темою

«Тригонометрія».

Коментарі